Customer Care

Jetten biedt haar klanten een uitgebreid Custom Care programma:

  1. Aflevering van uw boot wordt gedaan na intensieve controle, door uw verkoper en onze After Sales Medewerker. U krijgt uitgebreide uitleg en we varen natuurlijk hierbij met u mee!
  2. Tijdens de garantie periode kunt u met al uw vragen terecht bij onze After Sales medewerker.
  3. Eventuele klachten/garantiegevallen kunt u direct kortsluiten met de Projectleider die uw boot heeft gebouwd. Hij plant vervolgens de werkzaamheden samen met u in.
  4. Ook na de garantieperiode zijn wij u graag van dienst en kunt u direct terecht bij ons zuster bedrijf Jetten Yacht Support. 
  5. Ook voor onderhoud en refits kunt u terecht bij Jetten Yacht Support.
  6. Onze storingsdienst wordt bemand door onze After Sales medewerker en is altijd bereikbaar.
  7. Indien u klachten heeft of ergens over niet tevreden bent, dan kunt u direct opnemen met onze eindverantwoordelijke directeur. Wij lossen altijd zaken op!
  8. Wij streven naar 100% klanttevredenheid en staan altijd open voor suggesties.
  9. Bij het afleveren van uw boot ontvangt u een uitgebreide manual met instructie en tips voor onderhoud en alle contactgegevens. Onze manuals worden voorzien van beeldmateriaal, zodat u eenvoudig en snel u weg weet te vinden op uw boot.
  10. Internationaal werken wij samen met vele servicepunten, zodat waar u ook vaart, u snel geholpen kan worden, indien dit nodig is.

Contactgegevens:
Storingsdienst en After Sales: 0515-56 00 66 / 06-83206059
Email: secretariaat@jettenshiyard.com / s.vanderveen@jettenshipyard.com

Jetten Yacht Support BV: 06-15012961 / 0650440901
Email: info@jettenyachtsupport.com